Skip to main content
November 25, 2025
Answered

Request for refund

  • November 25, 2025
  • 13 replies
  • 256 views

Hye, I would like to make an humble request for refund I couldn't cancel the subscription and after free trial payment got deducted. I cannot afford this subscription, I have to meet another genuine needful expenses. I request for the refund. Hoping a positive response thank you.

Correct answer Amal.

Hi there 

 

Hope you are doing well and sorry for the trouble. 

 

To know more about the cancellation and refund process/policy please go through the help article https://adobe.ly/4puom3U; and see if that works. 

 

~Amal

13 replies

Participant
September 25, 2026

I paid and its 5 hours now, the subscription is not activated and need to know why? And how it's takes too much time?

Meenakshi Negi
Community Manager
Community Manager
September 25, 2026

Hi knowledgeable_critica3ae,


Thank you for reaching out, and sorry for the trouble this may have caused.

We have verified your account using the email address associated with your community profile, and it appears to be active now. Please try signing out of the application and then relaunching it. When you sign in, use the email address that you used to purchase your subscription.

If you continue to experience issues, please let us know.


Thanks,

Meenakshi

Participant
September 25, 2026

I am requesting a refund I forgot to cancel the free trial period after using a different product when I tried using yours and it was to difficult to use and didn't do what I wanted to do with it. 

Meenakshi Negi
Community Manager
Community Manager
September 25, 2026

Hi Lavish_joy6061,


Thank you for reaching out, and sorry for the trouble caused.

We have checked your account using the email address linked to your community profile. The account still shows as active. Since your subscription is still within the 14-day free cancellation window, you can cancel and receive a refund. 

To cancel your subscription and request a refund, please refer to the information outlined for Android in the following community-featured post: How to cancel Acrobat Mobile or Scan premium subscriptions. 

If you need any further assistance, please let us know.


Thanks,

Meenakshi

Participant
September 21, 2026

I am requesting a refund on my subscription to Adobe Acrobat. The free trial period finished and I was not notified. I do not wish to subscribe for another year. I cannot afford it. 

Meenakshi Negi
Community Manager
Community Manager
September 25, 2026

Hi Raewyn24128885npjb,


Thank you for reaching out, and sorry for the trouble caused.

We have checked the account using the email address linked to your community profile. The subscription shows as cancelled. 

For refund-related information, please refer to the note section in the following help document: Refunds for Acrobat mobile subscriptions.


Thanks,

Meenakshi

Participant
August 23, 2026

Hello, Due to my oversight, I accidentally subscribed to the annual plan. I noticed it on the day I was charged and immediately canceled the subscription. Would it be possible to receive a refund?

Meenakshi Negi
Community Manager
Community Manager
August 24, 2026

Hi Fearless_magic7fcc,

 

Thank you for reaching out, and sorry for the trouble caused.

We have checked your account using the email address linked to your community profile. Since your subscription is still within the 14-day free cancellation window, you will receive a refund. However, the account still shows as active.

To cancel your subscription and request a refund, please refer to the steps outlined in the following community-featured post: How to cancel Acrobat Mobile or Scan premium subscriptions.

If you need any further assistance, please let us know.
 

Thanks,

Meenakshi

Participant
August 17, 2026

I already cancelled my subscription, there is a invoice worth 1750 invoice number: AB08357101719CPH this the amount for my request refund hoping for your reply

 

 

 

Meenakshi Negi
Community Manager
Community Manager
August 17, 2026

Hi Lavish_sharpness6315,


We have checked the account again, and now it shows as inactive. Please ensure that you have filled out the form provided in the help document shared in the last message. If yes, the refund will be initiated in 5-6 business working days. Please check after a few days.


Feel free to let us know if you need any help.


Thanks,

Meenakshi

Participant
August 16, 2026

Helow,i am humble requesting for refund,I just cancelled my subscription,after trial payment got deducted last August 14,2026 10:49pm.i just cant afford this subscription,i have to meet another genuine needful.

 

Meenakshi Negi
Community Manager
Community Manager
August 17, 2026

Hi Lavish_sharpness6315,


Thank you for reaching out, and sorry for the trouble caused.

We have checked your account using the email address linked to your community profile. The account still shows as active. Since your subscription is still within the 14-day free cancellation window, you can cancel and receive a refund. 

To cancel your subscription and request a refund, please refer to the steps outlined in the following community-featured post: How to cancel Acrobat Mobile or Scan premium subscriptions.

If you need any further assistance, please let us know.


Thanks,

Meenakshi

Amal.
Amal.Correct answer
Legend
November 25, 2025

Hi there 

 

Hope you are doing well and sorry for the trouble. 

 

To know more about the cancellation and refund process/policy please go through the help article https://adobe.ly/4puom3U; and see if that works. 

 

~Amal