Skip to main content
денис285222028
Participant
Sep 8, 2018 10:49 PM UTC
Answered

К отменить заказ оплаченной по ошибке - фотография по лицензии

Заказ № ADB039693025RU
Дата заказа: 8 сентября 2018 г.
ПЛАН ЦЕНА
Adobe Stock — по запросу 5 154,00 руб.

Как и Кто сможет отменить оплаченный по ошибке заказ фотографии по запросу, изображение не получено, не скачено.

This topic is closed to new replies. Start a new post to keep the conversation going.
twaritar3263062
twaritar3263062Correct answer
Participating Frequently
Sep 10, 2018 1:51 PM UTC

Hi денис285222028,

Sorry for the trouble it has caused you.

I have checked your account details and noticed that you had purchased a video from Adobe Stock on 8th of September, 2018 for which you've been charged 6081.72 RUB.

I would like to let you know that the on-demand purchases are non-refundable assets.

However, since you have accidentally purchased the asset, I would suggest you to contact our support team Support FAQ: How can I contact Adobe for support?  to check for exceptions (if any).

In case you are not able to reach out to the support team through the above-mentioned link, please see Contact Support FAQ: Unable to reach support through the "Contact US" link

Feel free to update this thread in case of any additional questions.

Regards,

Twarita

1 reply

twaritar3263062
twaritar3263062Correct answer
Participating Frequently
Sep 10, 2018 1:51 PM UTC

Hi денис285222028,

Sorry for the trouble it has caused you.

I have checked your account details and noticed that you had purchased a video from Adobe Stock on 8th of September, 2018 for which you've been charged 6081.72 RUB.

I would like to let you know that the on-demand purchases are non-refundable assets.

However, since you have accidentally purchased the asset, I would suggest you to contact our support team Support FAQ: How can I contact Adobe for support?  to check for exceptions (if any).

In case you are not able to reach out to the support team through the above-mentioned link, please see Contact Support FAQ: Unable to reach support through the "Contact US" link

Feel free to update this thread in case of any additional questions.

Regards,

Twarita

Translate