Skip to main content
Participant
Nov 19, 2017 4:56 PM UTC
Answered

My 47, or so, credits have just vanished!

I didn't realise I hadn't updated my card with you, Adobe. I have done so but my 47, or so, credits don't appear to be showing up still. It is saying I have 10, what thats not fair when I have been paying for your stock services for over a year now. 

Please can somebody put them back on my account or refund me £88.76 for the 37 credits.

I would rather the £88.76 but I know you would rather reimburse me the 37 credits LOL, either way I much appreciate it.

Dale

This topic is closed to new replies. Start a new post to keep the conversation going.
Sheena Kaul
Sheena KaulCorrect answer
Legend
Nov 21, 2017 3:11 PM UTC

Hi Dale,

We have checked your account and apologize for the trouble.

Your account was suspended several months and the previous allotments were closed down. However, we have restored your credits to your account.

Please check and let me know if the same appears in your account.

Regards,

Sheena

2 replies

Sheena Kaul
Sheena KaulCorrect answer
Legend
Nov 21, 2017 3:11 PM UTC

Hi Dale,

We have checked your account and apologize for the trouble.

Your account was suspended several months and the previous allotments were closed down. However, we have restored your credits to your account.

Please check and let me know if the same appears in your account.

Regards,

Sheena

Translate
twaritar3263062
Participating Frequently
Nov 20, 2017 2:26 PM UTC

Hi Dale,

I apologize for the trouble. Let me get this checked for you. Appreciate your patience.

Regards

Twarita

Translate