Skip to main content
December 16, 2025
Answered

Imagem generativa sendo cobrada no plano ilimitado

• December 16, 2025
  • 1 reply
  • 124 views

O meu plano me da acesso ilimitado na geração de imagens, agora quando eu coloco um prompt ele ta me cobrando creditos por isso, eu tenho ciencia que os vídeos são cobrados de acordo, mas diz que a geração de imagens é ilimitada, e está me prejudicando no meu trabalho.

Correct answer droopydog500

Hello @Veiga 1987,

Thank you for your message. 

Your plan does not appear to include unlimited image generation using partner models. There was a promotion running until December 15 that might have entitled you to free generation using partner models. But that promotion has changed.

For more information on generative credit consumption, please see Generative credits FAQ and Partner models in Adobe products. For information on the current Firefly promotion, see: Unlimited Generations Promo: December 16–January 15.

Thanks,
    droopy

1 reply

droopydog500
Community Manager
droopydog500Community ManagerCorrect answer
Community Manager
December 23, 2025

Hello @Veiga 1987,

Thank you for your message. 

Your plan does not appear to include unlimited image generation using partner models. There was a promotion running until December 15 that might have entitled you to free generation using partner models. But that promotion has changed.

For more information on generative credit consumption, please see Generative credits FAQ and Partner models in Adobe products. For information on the current Firefly promotion, see: Unlimited Generations Promo: December 16–January 15.

Thanks,
    droopy

Adobe Community Expert (not an Adobe employee)