Abonnement en facturering gaat niet goed
Ik had een proefabonnement Acrobat Pro afgesloten en dat werd (zonder vooraankondiging) omgezet in een gewoon abonnement. Wel veel duurder dan op de website staat. € 36,29 in plaats van € 24,19.
Toen ik daar achterkwam (beetje laat gezien op mijn creditcard afschrift) heb ik via de chat contact opgenomen. Die persoon zou me een transcript van de chat sturen maar dat is niet gebeurd. Niets ontvangen, ook niet in de spam.
Abonnement zou omgezet worden, nieuwe prijs € 23,99. Maar wat niet verteld werd en waar ik later achter kwam is dat hier nog btw bij komt.
Bovendien heeft die persoon er een bedrijfsaccount van gemaakt. Wist ik niet en wil ik niet.
En er zou een restitutie komen voor de periode december-maart van globaal € 25 als ik het me goed herinner. Dat is te weinig. Zou minstens € 36 moeten zijn. Maar allà daar kan ik mee leven. Alleen is die restitutie nooit betaald aan mij.
En nou heb ik vandaag weer contact gehad hierover maar ik ben bang dat het weer niet goed gaat als ik zo naar de facturen kijk.
Ik kan nergens vinden hoe ik hierover contact kan opnemen met Adobe en ik wordt hier compleet gestoord van.
Is er iemand die me kan helpen?
Alvast bedankt.