Skip to main content
Participant
July 10, 2026
Question

Me suscribí a la prueba gratuita con un correo erróneo y no me di cuenta, ahora me han cobrado y no puedo acceder a la cuenta ni cambiar la contraseña porque el correo no existe, de qué forma puedo cancelar la suscripción

• July 10, 2026
  • 1 reply
  • 9 views

Me suscribí a la prueba gratuita con un correo erróneo y no me di cuenta, ahora me han cobrado y no puedo acceder a la cuenta ni cambiar la contraseña porque el correo no existe, de qué forma puedo cancelar la suscripción

1 reply

Jeff_A_Wright
    Community Manager
    Community Manager
    July 10, 2026

Thank you for posting, Alvaro.

I am sorry for any confusion you have encountered while managing your subscription and for not finding more value from our services.

I show that you started and canceled a subscription last week on the account you used to create this public discussion thread. Did you start a second subscription on the incorrect email address?

Refunds are processed automatically and may take up to 14 days, so you may not have received your subscription refund yet.

For more information on the cancellation and refund process, see https://adobe.ly/4eUiG0V.

Please update this discussion thread if you have any additional questions, Alvaro. ^JW

AlvaroAuthor
    Participant
    July 10, 2026

Si efectivamente, antes de darme de alta en esta cuenta y posteriormente cancelar la suscripción lo hice en una cuenta errónea. Al parecer un asistente virtual ha cancelado mi suscripción en mi otra cuenta y me van a devolver el importe, esperaré a ver.

Gracias por tu respuesta.