Skip to main content
Participant
October 16, 2026
Answered

Refund. You have been charging my card since March despite requesting to cancel my account

I requested cancellation on the same day that I purchased a free trail and you have been charging me £29.96 since March. I would like a full refund as this is theft 

    AkanshaAshra
    AkanshaAshraCorrect answer
    Community Manager
    October 16, 2026

    ​

    Hi @Sunny_Flutter537f 

    Thank you for reaching out to the Community. We understand your concern regarding the cancellation and refund.

    After checking your account, we can confirm that your subscription has been successfully canceled and the refund has been processed. The refunded amount should be credited to your original payment method within 10–14 business days.

    We hope this helps provide some clarity. If you have any other questions, please feel free to let us know. We’ll be happy to assist.

    Regards,
    Akansha

    1 reply

    AkanshaAshra
    Community Manager
    AkanshaAshraCommunity ManagerCorrect answer
    Community Manager
    October 16, 2026

    ​

    Hi @Sunny_Flutter537f 

    Thank you for reaching out to the Community. We understand your concern regarding the cancellation and refund.

    After checking your account, we can confirm that your subscription has been successfully canceled and the refund has been processed. The refunded amount should be credited to your original payment method within 10–14 business days.

    We hope this helps provide some clarity. If you have any other questions, please feel free to let us know. We’ll be happy to assist.

    Regards,
    Akansha

    Translate