Terug naar oude abbonnement/plan
Hi!
Ik heb een aantal jaren een abbonnement gehad met Lightroom/Photoshop voor €12,09 per maand. Zolang ik me kan herinneren is dit het bedrag wat ik hiervoor betaal. In januari 2025 heb ik een proefversie van Creative Cloud gestart (dus alle apps), zodat ik ook Adobe Acrobat kon testen. Ik heb mij toen één dag na de proefversie willen uitschrijven, maar volgens een agent van Adobe waar ik mee chatte, was ik te laat met opzeggen van de proefversie en zat ik vast aan een heel jaarabbonnement. Heb nog geprobeerd hier onderuit te komen, maar helaas konden ze me alleen een paar maanden korting geven.
Ik heb dit deze maand, oktober 2025, nog eens 'aangevochten' en erop gewezen dat ik gewoon recht had op 14 dagen bedenktijd. Na een lange discussie krijg ik mijn geld terug en hebben ze mijn Creative Cloud abbonnement opgezegd.
Nu probeer ik dus terug te gaan naar mijn oude abbonnement voor €12,09 per maand, want ik had daar helemaal niet vanaf willen stappen. Als ik nu opnieuw Photoshop en Lightroom wil aanschaffen, kost het mij namelijk ongeveer €24 per maand en dat verschil is aanzienlijk!
Ik kan nu alleen niet meer chatten met een agent, want daar heb ik een lopend plan/abbonnement voor nodig en dat heb ik dus op dit moment niet meer. Heeft iemand voor mij de tip wat ik nu kan doen? Ik zie nergens een algemeen e-mailadres of iets. Hóe kan ik iemand van Adobe nu benaderen met dit probleem? Enige wat ik wil is gewoon mijn oude abbonnement weer werekend krijgen...
Bedankt!
Groet,
Nicole