Skip to main content
Participant
April 3, 2023
Question

Adobe Digital Editions 4.5

• April 3, 2023
  • 1 reply
  • 251 views

Tenho uns quantos livros, comprados por mim - por isso estes livros são meus - em formato ebook. Como passava algumas horas de espera no meu antigo trabalho, instalei o ADE 4.5 no computador do trabalho e fiz o download dos ficheiros "título do livro".acsm. Autorizei o ADE 4.5 com o email do emprego e li uns quantos desses livros dessa forma sem andar com o meu kobo para trás e para diante, foi muito bom.

Entretanto esse emprego acabou, já não tenho esse email! Só que agora aparece a mensagem: "E_LIC_ALREADY_FULFILLED_BY_ANOTHER_USER" quando tento abrir os MEUS (!) livros no meu computador em casa, com a ADE 4.5 autorizada pela minha adobe ID pessoal.

Como posso recuperar a minha propriedade dos livros e aceder-lhes no ADE 4.5 em casa?

This topic has been closed for replies.

1 reply

111alvaroAuthor
    Participant
    April 3, 2023

I have a few books, bought by me - so these are my books - in ebook format. As I spent a few hours waiting at my old job, I installed ADE 4.5 on the work computer and downloaded the "book title".acsm files. I authorised ADE 4.5 with the email from work and read a few of those books that way without carrying my Kobo back and forth, it was very good.
    However that job is over, I don't have that email anymore! But now I get the message: "E_LIC_ALREADY_FULFILLED_BY_ANOTHER_USER" when I try to open MY (!) books on my computer at home, with ADE 4.5 authorized by my adobe personal ID.
    How can I recover my ownership of the books and access them in ADE 4.5 at home?