Skip to main content
Participant
February 27, 2019
Question

Att ladda ner testversionen av photoshop cc

• February 27, 2019
  • 1 reply
  • 276 views

Har suttit hela dagen nu och försökt ladda ner photoshop och har missat en massa saker pga att det krånglar för mig... Jag ska alltså testa "Gratis versionen" av photoshop och jag har laddat ner adobe creative cloud appen och varenda gång jag trycker på ladda ner på photoshop så säger den att jag inte har nå diskutrymme kvar fast jag bytt på google vart det som laddas ner ska skickas till för disk och den disken jag farit och ändrat till nu har över 900 gb kvar... och den säger så fortfarande till mig... Älskar verkligen photoshop men är ju mycket enklare att köpa... Men hade velat testa först hur det är för har använt en annat redigerngs program nu före men vill hellre använda photoshop... Orkar inte krångla med detta nå mer nu... Kan jag inte testa gratis versionen så är det vell så då... Men hoppas ni förstår! Trevlig dag!

This topic has been closed for replies.

1 reply

Community Expert
February 27, 2019

What operating system do you use?

How much free diskspace do you have on your hard disk(s)?

My System: Intel i7-8700K - 64GB RAM - NVidia Geforce RTX 3060 - Windows 11 Pro 25H2 -- LR-Classic 15 - Photoshop 27 - Nik Collection 9 - PureRAW 6 - Topaz Photo AI
Participant
February 27, 2019

Using 64 bits system and i have 760 gb free space on my disk and the one who is full do i have 3 gb on only

Community Expert
February 27, 2019

... and on which disk you tried to install Photoshop?

Please give us as detailed information as possible. Otherwise we can't say anything.

My System: Intel i7-8700K - 64GB RAM - NVidia Geforce RTX 3060 - Windows 11 Pro 25H2 -- LR-Classic 15 - Photoshop 27 - Nik Collection 9 - PureRAW 6 - Topaz Photo AI