Skip to main content
Participant
December 23, 2014
Question

Student inwisselcode niet ingewisseld

• December 23, 2014
  • 1 reply
  • 492 views

Ik ben een student aan Howest.
Voor mijn studies kan ik via Academic Software (academicsoftware.be) tegen betaling een inwisselcode krijgen om Adobe Creative Cloud te downloaden.
Ik heb (ondertussen al een maand geleden) CC proberen installeren op mijn gloednieuwe MacBook. Ik volgde het normale inwisselproces (Redemption Code Help)
tot vlak na stap 2 waar mijn browser zichzelf ongewild afsloot wegens andere simultane installaties.
Mijn code is dus ingewisseld maar omdat ik de Terms & Conditions niet geaccepteerd heb kan ik geen programma's downloaden of installeren.

Als ik nu probeer om mijn inwisselcode opnieuw aan te vragen, krijg ik exact dezelfde code als mijn eerste code.
Als ik mijn code bij stap 2 opnieuw probeer in te voeren, krijg ik geen toegang tot stap 3 om het inwisselproces deftig te kunnen afronden.

De Helpdesk op school raadt me aan om Academic Software hierover aan te spreken.

Ik begon te corresponderen met Academic Software. Eerst dachten ze dat ik op een andere account aangemeld was. Ik heb maar één account dus vergissing is hierbij uitgesloten.
Toen vroegen ze mij om op mijn account te kijken bij mijn Lidmaatschappen en producten. Er staat er maar 1 in het lijstje: een gratis lidmaatschap met toegang tot alle proefversies voor 30 dagen.
Uiteindelijk hebben ze me doorverwezen naar Adobe zelf.

Ik hoop vlug hulp te krijgen met mijn probleem (voornamelijk omdat mijn proefversies ondertussen al verlopen zijn).

Bij voorbaat dank
Victor Van Weyenberg

This topic has been closed for replies.

1 reply

Jeffrey_A_Wright
Legend
December 23, 2014

VictorVW you will want to make sure to log in under the account/Adobe ID which you used to redeem the redemption code.  If you are facing difficulty locating the Adobe ID with your membership then please contact our support team directly at Contact Customer Care.