Skip to main content
Participant
November 9, 2023
Question

Version antérieure Indesign

• November 9, 2023
  • 3 replies
  • 638 views

Bonjour !

petit soucis de compatibilité de ma "vieille" machine avec les nouvelles versions Indesign.

La seule solution proposée par Adobe est de me tourner vers vous ! Je suis à la recherche de la version Indesign15 compatible avec mon mac qui a une version HIGH SIERRA version 10.13.6 (la dernière que je puisse installer...)

Pourriez-vous m'aider ??? j'en ai besoin pour faire une mise à jour sur une plaquette faite sur Indesign.

Merci !

This topic has been closed for replies.

3 replies

Rishabh_Tiwari
Legend
November 10, 2023

Hi @Diane33500754nvee ,

Thank you for reaching out. Sorry for being the bearer of the bad news however we provide installers for our current desktop apps and the previous major version of each. For more details, please check this article.  If you have any further questions or if there's anything else I can assist you with, feel free to let me know.

Thanks

Rishabh

jmlevy
Community Expert
Community Expert
November 10, 2023

Hi @Rishabh_Tiwari I am surprised since there are a lot of post telling that it is possible to contact the customer service for this kind of special request.

Community Expert
November 10, 2023

It's also on the help website 

Community Expert
November 10, 2023

@Vivek12 could you look into this case - seems quite peculiar. 

Vivek-Sharma
Community Manager
Community Manager
November 10, 2023

Thank you, @Eugene Tyson  . I am adding @Rishabh_Tiwari  from my team to do the needful.

jmlevy
Community Expert
Community Expert
November 9, 2023

La seule solution proposée par Adobe est de me tourner vers vous ! 

Tu as contacté qui chez Adobe ? Le service client peut te fournir un lien pour télécharger la version CC2020 (la 15).

Participant
November 9, 2023

et le service d'Adobe me conseille de me tourner vers la communauté car ils ne peuvent à priori plus m'envoyer le lien d'une version antérieure à la CC2020, il me faut la 13 !! c'est le diable qui se mord la queue !