Adobe lidmaatschappen en verschillen Lightroom varianten
Hi!
Ik heb eigenlijk een vraag over de lidmaatschappen in Adobe wat betreft Lightroom.. Wat ik voorheen altijd gebruikte was "Lightroom lidmaatschap". Hierin zat "Adobe Lightroom". Blijkbaar een andere versie dan "Adobe Lightroom Classic".
Nu heb ik het "Fotografielidmaatschap" aangemaakt en hierin zit wel "Adobe Lightroom Classic" maar ook Adobe Lightroom die ik voorheen gebruikte denk ik... Zie hieronder een screenshot van mijn lidmaatschappen. Het fotografielidmaatschap heb ik momenteel nog als proefversie, maar verloopt over een week...
Nu heb ik dus heel veel foto's in Adobe Lightroom staan, en mijn eerste vraag hierover is of ik deze makkelijk kan overzetten naar Adobe Lightroom Classic, zonder ze allemaal eerste te moeten exporteren naar de computer.
En de tweede vraag is of die Adobe Lightroom gewoon geldig blijft als ik het Lightroom lidmaatschap annuleer, en enkel verder ga met het Fotografielidmaatschap in Adobe.
Snap je 'm nog? 😉
Een beetje een ingewikkeld verhaal, maar ik hoooop dat iemand hier meer verstand van heeft en mij verder kan helpen. 🙂