Dans le module Développement probléme avec la fonction "coller"
Dans le module développement de LRC (V 15-1), un clic sur la fonction "copier" provoque systématiquement un bug, plus aucune touche n'est active .
Merci d'avance
Dans le module développement de LRC (V 15-1), un clic sur la fonction "copier" provoque systématiquement un bug, plus aucune touche n'est active .
Merci d'avance
J'ai aussi déplacé mon catalogue depuis mon disque dur externe G vers le disque C de l'ordinateur...
Sans effet sur le problème !
@pascal_0883, I just noticed that @Claire H. accidentally gave you the instructions for resetting Photoshop's preferences, though I'm sure she meant to give you the instructions for LR Classic.
A corrupted preferences file could very well be the cause of these symptoms. Try resetting LR's preferences again, even if you tried it before:
https://www.lightroomqueen.com/articles-page/how-do-i-reset-lightrooms-preferences/
LR sometimes soils its preferences file, and resetting it can fix all sorts of wonky behavior. That article explains how to restore the old preferences if resetting doesn't help.
Already have an account? Login
No account yet? Create an account
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.