Skip to main content
Known Participant
September 1, 2025
Question

Problème réduction du bruit par l'IA

• September 1, 2025
  • 2 replies
  • 120 views

Matériel neuf depuis peu : Mac mini M4 16GO + écran Proart Asus 279 . Malgré cela impossible de faire fonctionner l'outil réduction du bruit par l'IA depuis la version 14.1.1 de Lightroom . Que dois je faire pour pouvoir bénéficier des dernières évolutions de Lightroom . Merci pour vos réponses ou vos conseils !

2 replies

dj_paige
Legend
September 1, 2025

Translation to English:

Despite this, it has been impossible to get the AI noise reduction to work

What happens when you try? Please describe in detail. If there is an error message, please quote the exact unedited word-for-word error message, even if it is not in English.

Please also provide the information at Help->System Info

Known Participant
September 1, 2025

Merci pour votre réponse . Lorsque je lance la réduction du bruit, une fenêtre s'ouvre m'indiquant le temps que va prendre cette réduction mais disparaît aussitôt de mon écran sans que rien ne se passe pour ma photo ...

dj_paige
Legend
September 1, 2025

Repeating: Please also provide the information at Help->System Info

kglad
Community Expert
Community Expert
September 1, 2025

in the future, to find the best place to post your message, use the list here, https://community.adobe.com/

p.s. i don't think the adobe website, and forums in particular, are easy to navigate, so don't spend a lot of time searching that forum list. do your best and we'll move the post (like this one has already been moved) if it helps you get responses.

<"moved from cc desktop">