Skip to main content
Participant
November 30, 2024
Question

version LR 6.14

• November 30, 2024
  • 1 reply
  • 86 views

Bonjour,

Adobe comme beaucoup ne permettent plus de trouver des réponses précises sans passer des heures à chercher une réponse et les robots chats ne sont pas une solution fiable !

En 17 j'ai acquis light room 6.14 qui figure toujours dans mon Adobe; mais j'ai un vieux Pc sur lequel est le logiciel LR 6. J'ai installé le logiciel et impossible de l'avoir à l'écran malgré avoir rempli toutes les obligations comme son numéro qui figure toujours sur mon compte.

J'ai bien compris qu'il ne fournisse plus le logiciel, mais pour n'est pas possible de s'en servir encore aujourd'hui ? Quelqu'un aurait-il une explication et solution ? Je vous remercie ; Gilles

This topic has been closed for replies.

1 reply

dj_paige
Legend
November 30, 2024

Translation to English

I understand that he no longer provides the software, but why is it not possible to use it even today? Does anyone have an explanation and solution?

It is possible to use Lr 6 today. Many people continue to use Lr 6 today. What do you mean "not possible to use it even today"? What happens when you try? Please provide lots and lots of details, emphasis on "lots and lots", including any error messages exactly as they appear (even if the message is not in English). Please provide screen captures to illustrate your problem, use the "Insert Photos" icon to include your screen captures in your reply.