Skip to main content
Participant
September 26, 2025
Answered

Avrei bisogno della versione 23.5.4 di PS per Mac Grazie

• September 26, 2025
  • 2 replies
  • 129 views

Avrei bisogno della versione 23.5.4 di PS per Mac  Grazie

Correct answer Ged_Traynor

@GIUSEPPE24253090wxtq only the current and previous version are available from the Creative Cloud app, Adobe no longer provide download links for unsupported versions

2 replies

Participant
September 26, 2025

Salve, ho un abbonamentoAdobe Creative Cloud individuale e utilizzo un Mac con Mac os Catalina 10.15.7.

Poiche'Catalina non e' piu' compatibile con le versioni piu' recenti di photoshop, ho bisogno di installare photoshop 2022 versione 23.5.4 per mac, che e' l'ultimaversione supportata sul mio sistema. Nell'app Creative cloud non riesco a trovarla nella sezione Altre sezioni. Potete fornirmi il link ufficiale di download per la versione 23.5.4 (MAC). Grazie Mille 

Ged_Traynor
Community Expert
Community Expert
September 26, 2025

@GIUSEPPE24253090wxtq as I already explained, Adobe do not provide downloads links for unsupported versions of Photoshop, which includes version 23.5.4, the only option you have is to install version 22.2, which is still available from the Creative Cloud app

Participant
September 26, 2025

Certo la 22.2 e' gia installata sul mio mac,

ma io avevo la 23.5.5 installata come ultima versione  e per un errore e' stata disinstallata, rivolevo quella

Ged_Traynor
Community Expert
Ged_TraynorCommunity ExpertCorrect answer
Community Expert
September 26, 2025

@GIUSEPPE24253090wxtq only the current and previous version are available from the Creative Cloud app, Adobe no longer provide download links for unsupported versions