Werkschijf vol - extra werkschijf toevoegen???
Ik heb mijn oude iMac 27" vervangen door de laatste beschikbare 27" versie met een 500 GB interne SSD (non-upgradable omdat deze erin is gesoldeerd, net als bij alle nieuwe iMacs van tegenwoordig). De hoeveelheid beschikbare ruimte is 80 GB (419 GB in gebruik). 40 GB RAM ter beschikking en 8-core Intel Core I-7 processor.
Bij het gebruik van Photoshop krijg ik steeds vaker de mededeling dat de werkschijf vol is. Een week geleden heb ik een 2e harde schijf als werkschijf aangemerkt (6-TB harde schijf, 4,8-TB beschikbaar). Dit gaf een bevredigend resultaat en ik kon weer verder met Photoshop.
Nu krijg ik WEER de mededeling dat de werkschijf vol is en als ik bij de werkschijven kijk staat alleen de SSD er in en is de externe schijf verdwenen.
Ik heb nog 5 andere schijven aan deze computer hangen, maar geen van deze worden gezien als geschikt voor Photoshop.
De help-functie blijft maar terug cirkelen naar een externe schijf als werkschijf te gebruiken, MAAR ZE ZEGGEN NIET HOE JE DIE HERKENBAAR MAAKT!!!
Ik raak zwaar gefrustreerd!!!! Wie kan mij helpen???