Photoshop Elements en Windows 10 werkt niet
Meerdere pogingen heb i k ondernomen maar Photoshop Elements en Windows 10 op een UP laptop gaat niet werken.
De servicedienst van Adobe heeft de bediening van de laptop overgenomen en laten crashen. De medewerker herkende de mednu items in het Nederlands niet waat waarschijnlijk de oorzaak vd crash is. Dat leverde naast een groot probleem mij een rekening van 110 euro extra op.
Daarna weer contact met Adobe service voor een nieuwe afspraak. De service medewerker is de afspraak niet nagekomen waardoor ik 2.5 uur voor niets heb gewacht incl reminder sturen leverde geen reactie van de Adobe servicedienst op.
Service in een ver landx in de Engelse taal is geen vooruitgang van de kwaliteit die in het verleden van Adobe wel goed was.
Ik heb onvoldoende vertrouwen dat de servicemedewerkers het Windows/PE conflict op kan lossen maar kan geen servicedienst per mail of chat in Nederland bereiken ........
Dit is een super slechte zaak van Adobe en als dit niet anders kan dan stop ik na 20 jaar werken en lesgeven van elk Adobe product.