Skip to main content
Participant
June 28, 2018
Question

Ram geheugen te kort

• June 28, 2018
  • 1 reply
  • 528 views

Hallo,

Ik krijg bij het opslaan van mijn foto's steeds het bericht: kon de opdracht niet uitvoeren omdat er onvoldoende geheugen (RAM) is.

Meerderen hebben deze problemen gehad lees ik op het internet. Ik snap de handelingen niet die vermeld staan om het probleem op te lossen.

Wie kan mij uitleggen wat ik doen moet. Ik ben al twee dagen aan het knoeien ermee en gebruik het programma veel voor verschillende doeleinden.

Ik hoop op een antwoord zodat ik mijn probleem oplossen kan. Ik ben best handig op de computer maar mijn technische kant is niet zo sterk.

Groet Gineke

This topic has been closed for replies.

1 reply

GinekeAuthor
Participant
June 28, 2018

Hallo,

Mijn probleem is opgelost. Ik heb contact gezocht met de helpdesk van Adobe.

Ik moest toestemming geven dat ze in mijn computer mochten werken.

Daarna moest ik mijn telefoonnummer doorgeven om te checken of ik de juiste persoon ben.

Toen moest ik een programmaatje downloaden en kon meekijken wat er op mijn computer gebeurde.

Na een kort moment moest ik proberen of mijn probleem opgelost was en,... het werkte weer. Perfect!

Een prima service van Adobe, ergens op het internet stond deze tip en had ik dit eerder geweten had ik heel wat tijd en ergernissen kunnen besparen.Een pluim op de hoed van Adobe.

Gineke

PS. ik kon in het Nederlands mijn probleem uitleggen, de instructies waren wel in het Engels maar goed te begrijpen.