Skip to main content
Participant
April 8, 2024
Question

Problem to exporto with Premiere Pro

• April 8, 2024
  • 0 replies
  • 89 views

Hello friends! I've been having a serious problem with Premiere Pro for a few months now, since the first version 24 updates.
I use Vertex Pin a lot as an effect for some videos I usually make. The problem is that until the last update 24.3, when the effect was applied, it left the videos with some visible scratches. This appears to have been overcome with this latest update.
However, when we export the video, it takes around 50 minutes to do so, which in Premiere Beta takes just 1:30 minutes.
Of course, I'm using the Beta to make the videos, but some effects and other presets that I have in the Pro are a little damaged in the Beta.
Does anyone know what it could be? I warn you that all the CUDA issues, etc., are already correct, otherwise the Beta would also be slow to export the video.
Thanks!

Olá amigos! Estou com um problema sério já há alguns meses com Premiere Pro, desde as primeiras atualizações da versão 24.
Eu utilizo muito o Pino de Vértice como efeito para uns vídeos que costumo fazer. O Problemas é que até a última atualização 24.3, quando se colocava o efeito, ele deixava os vídeos com uns riscos aparentes. Isto parece que foi superado com esta última atualização.
Porém, quando vamos exportar o vídeo, ele leva cerca de 50 minutos para fazer isso, coisa que no Premiere Beta acontece em apenas 1:30 minutos.
Logicamente que estou usando o Beta para fazer os vídeos, mas alguns efeitos e outros presets que tenho no Pro, ficam um pouco prejudicados no Beta.
Alguém sabe dizer o que pode ser. Já alerto que toda a questão de CUDA etc, já estão corretas, caso contrário o Beta também estaria lento para exportar o vídeo.
Obrigado!

This topic has been closed for replies.