• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Refunds not received from Premiere Pro Plan (2+ weeks delay)

New Here ,
Apr 10, 2023 Apr 10, 2023

Copy link to clipboard

Copied

I've 2 refunds of the Premiere Pro plan that were not received yet to my bank account (these refunds have been made with this same account that I'm making this post). These refunds were made in march 14th and 27th respectively. I need those refunds to be made to my account because it has been passed more than 2 weeks or more (almost a month of the first refund) of both refunds.

Views

198

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Apr 10, 2023 Apr 10, 2023

Copy link to clipboard

Copied

if this regarding enterprise or teams subscriptions, use the support tab of your admin console.

 

for individual subscriptions, there are 3 ways to contact adobe; chat, phone and twitter:

chat:
use a browser that allows popups and cookies
and click here, https://helpx.adobe.com/contact.html?rghtup=autoOpen
in the chat field (lower right), type AGENT
be patient, it can take quite a while to reach a human.

phone:
https://helpx.adobe.com/contact/phone.html

twitter:
tweet @AdobeCare

p.s. if you're contacted by anyone (via email or private message), it's much more likely to be a scammer than an adobe representative. ie, double check for an employee badge if contacted in the forums and look for an adobe.com domain in the email address if you click reply to an email. then check again and be very suspicious. any other method of contacting (or offering to contact you) is almost certainly a scam, https://community.adobe.com/t5/using-the-community-discussions/staying-safe-in-the-adobe-support-com...

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Apr 10, 2023 Apr 10, 2023

Copy link to clipboard

Copied

I've tried with the chat but I get this message: "Please sign in with an active plan to continue with phone assistance. I found no record of an active plan linked to (my email)."

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Apr 10, 2023 Apr 10, 2023

Copy link to clipboard

Copied

call

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Apr 11, 2023 Apr 11, 2023

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Hi there,

 

Happy to help!

 

We have checked your account and we see that you have cancelled your subscriptions under the email address associated with the community and also we have initiated the refund on the very same day.

We request you to contact your bank for any further help on the refund.

 

In case you have any additional questions as suggested earlier kindly, contact the Support team so that they can help you.

 

Regards,

Rashmi

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines