Skip to main content
Participant
February 6, 2025
Question

Avsluta betalning

• February 6, 2025
  • 1 reply
  • 258 views

Hej,

För ett tag sedan skapade jag ett Adobe konto och kopplade mitt kreditkort till det för att få tillgång till provperioden. Det jag missade då var att jag angav fel mailadress (och inget telefonnr) och fick aldrig tillgång till det kontot. Nu blir jag debiterad på mitt kreditkort men jag kan inte avsluta betalningen eftersom jag inte kan logga in på det konto med Mail eller telefonnr. 

Hur gör jag för att avsluta betalningen? 

1 reply

Amal.
Community Manager
Community Manager
February 6, 2025

Hi there

Hope you are doing well and thanks for reaching out.

Please try the steps shared in the help page (https://adobe.ly/42ESUrM) and see if that works.

Let us know if you experience any trouble and need more help.

Participant
February 7, 2025
Hej,

När jag registrerade mig för en prov vecka så angav jag fel mailadress. Nu när jag ska gå in för att avsluta mitt tjänsten så vet jag inte vilken mailadress jag använde och kan därför inte avsluta betalningen. Jag vill inte att det dras pengar från mitt kontokort längre. Jag vill avsluta en prenumeration till ett konto jag inte kommer åt.
Jag har inte heller någon verifiering av min registrering eftersom jag skrev fel i den mailadressen. Men ändå dras det pengar från mitt konto.

Hur gör jag det när jag inte kommer in på kontot för att avsluta betalningen? Eftersom jag inte uppgav rätt mail när jag registrerade mig så kan jag inte heller ändra lösenord. Snälla hjälp mig med detta.

Med vänliga hälsningar
Frida Englund Caglayan