Salir
  • Comunidad global
    • Idioma:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
  • 한국 커뮤니티

Adobe Acrobat Reader Not Responding

Nuevo aquí ,
Sep 13, 2024 Sep 13, 2024

Hi,

We are having an issue across our business with multiple users opening PDF's and the application is not responding for a couple of minutes.

We are on the latest version, this is a mix of Windows 10 and 11 clients.

It looks like lots of people are having this issue? How can we resolve? - https://community.adobe.com/t5/acrobat-reader-discussions/adobe-acrobat-reader-is-incredibly-slow-am...

TEMAS
Bloqueo o congelación , Resolución de problemas generales , Formularios PDF , Ver PDF , Windows
1.2K
Traducir
Informe
Directrices de la comunidad
Sé amable y respetuoso, muestra títulos de crédito de la fuente de contenido original y busca duplicados antes de publicar. Más información
community guidelines
Nuevo aquí ,
Sep 17, 2024 Sep 17, 2024

Is anyone else having this problem? Can Adobe help at all?

Traducir
Informe
Sé amable y respetuoso, muestra títulos de crédito de la fuente de contenido original y busca duplicados antes de publicar. Más información
community guidelines
Nuevo aquí ,
Sep 30, 2024 Sep 30, 2024

We're having this issue as well.  It's very frustrating and so far we haven't found a fix!  I'm giving this a try today so we'll see.

Solved: Re: Acrobat DC extremely slow and often "not respo... - Page 2 - Adobe Community - 13040657

Traducir
Informe
community guidelines
Nuevo aquí ,
Nov 01, 2024 Nov 01, 2024
MÁS RECIENTES

I have seen this hsappen a lot these last few months.

The only way i have found to fix this is disbale the new acrobat in the menu list

Traducir
Informe
community guidelines