• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Cobrança Indevida da Adobe

New Here ,
Apr 21, 2020 Apr 21, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Venho por meio deste informar minha indignação por conta de uma cobranca indevida refente a uma assinatura gratis por 7 dias antes do prazo tentei diversas vezes o cancelamento sem sucesso apos um periodo de um mes depois fui efetuar um pagamento de outro app e me veio descontado um valor de 40,90 porem Adobe eu tenho print das tentativas de cancelamento pois conheço diversas empresas que fazem o mesmo tipo de serviço na intenção de ganhar dinheiro estou total disposto a entrar com uma ação no JEC caso esse valor nao seja estornado o mais breve possivel, desde ja fica aqui minha decepção cuja uma empresa tão grande onde não precisa desses meios para lucrar aguardo um retorno pois vi no RECLAME-AQUI mais de 300 reclamações sem respostas. 

Boa tarde 

[Private information removed by moderator]

TOPICS
Comment markup and annotate , Crash or freeze , Download and install , Edit and convert PDFs , General troubleshooting , How to , PDF and browsers , PDF forms , PDF Pack , Print , Security digital signatures and esignatures , Share or review PDFs , View PDF , Windows

Views

342

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Apr 19, 2024 Apr 19, 2024

Copy link to clipboard

Copied

Fiz o cancelamento da assinatura antes do término do período de teste, e foi feito a cobrança em meu cartão de crédito e até o momento não foi estornado.

O pior, é que fizeram a cobrança 2x, uma no valor da assinatura mensal e outra no valor da assinatura anual.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Aug 09, 2024 Aug 09, 2024

Copy link to clipboard

Copied

Estou sendo cobrado todo mês, mas a minha conta não tem faturamento algum... Funcionou no começo, mas parece que essa conta no MESMO desktop não esta sendo paga... Como faço para encontrar o e-mail correto e cancelar a sequencia de pagamento?? Meu segundo e-mail nao tem conta Adobe...

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines
Adobe Employee ,
Aug 09, 2024 Aug 09, 2024

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Hi HippusFilmes,

Thank you for reaching out.

We checked your account and saw that there is no subscription listed. 

Could you please confirm if you have any alternate email address that might be used for an alternate account? If yes, please share it in a private message so we can check and confirm. You may initiate a private message using the envelope icon at the top right corner of this community page.

If that is not the case, please check with your bank where the amount is being charged. More information would be helpful.

Thanks,

Meenakshi

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines