• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
1

Hola, solicito reembolso

New Here ,
Jul 31, 2022 Jul 31, 2022

Copy link to clipboard

Copied

Se me ha cobrado la cuota anual cuando ya se había pasado la fecha y no tenía dinero en el banco.. Ahora que he cobrado resulta que lo han cargado en cuenta y yo necesito ese dinero. Por favor, necesito el reembolso cuanto antes. No uso la aplicación. 

TOPICS
Cancel subscription

Views

358

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
1 ACCEPTED SOLUTION
Adobe Employee ,
Jul 31, 2022 Jul 31, 2022

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Hello,

 

I hope you are doing well. I am sorry for your experience with Acrobat Reader Mobile.

 

Since you have a mobile-based subscription, it will be handled by the store through which you have purchased.

 

I suggest you contact Google Play Store regarding your subscription, which will help you further with the refund.

You may refer to the link for more information: Subscription Services — Acrobat for Android Help (adobe.com)

 

You can also visit this link to start a refund for Google Play Store: Request a refund on Google Play - Google Play Help.

 

Let me know if this helps.

 

Thanks,

Souvik.

View solution in original post

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Jul 31, 2022 Jul 31, 2022

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Hello,

 

I hope you are doing well. I am sorry for your experience with Acrobat Reader Mobile.

 

Since you have a mobile-based subscription, it will be handled by the store through which you have purchased.

 

I suggest you contact Google Play Store regarding your subscription, which will help you further with the refund.

You may refer to the link for more information: Subscription Services — Acrobat for Android Help (adobe.com)

 

You can also visit this link to start a refund for Google Play Store: Request a refund on Google Play - Google Play Help.

 

Let me know if this helps.

 

Thanks,

Souvik.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines