• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Effet morphing

Community Beginner ,
Dec 07, 2024 Dec 07, 2024

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour à tous, l'autre nuit, je testais différentes choses sur Adobe Express, et à un moment, je suis tombée sur un endroit fabuleux où je pouvais télécharger deux photos à moi et grâce à je ne sais quoi, obtenir un effet morphing entre les deux, et donc une vidéo... Je me suis amusée pendant quelques heures, j'ai fait deux trois trucs super intéressants et j'ai adoré! Sauf qu'aujourd'hui, je suis incapable de retrouver l'endroit où j'ai pu faire ça.... Help help help !!!

TOPICS
Generative AI , Image Editor , Video

Views

56

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines

correct answers 2 Correct answers

Community Expert , Dec 10, 2024 Dec 10, 2024

The video doesn't look like anything Adobe Express on its own offers right now.

Adobe is working on a video version of Firefly. Did you apply to be on the beta testing group for it?

Votes

Translate

Translate
Community Beginner , Dec 10, 2024 Dec 10, 2024

Vous aviez raison, cela ne ressemble à rien de ce que peut faire Adobe Express ... Merci pour votre réponse, mais je dois vous présenter toutes mes excuses.... J'étais tellement fatiguée cette nuit-là que j'avais oublié que j'utilisais Adobe Express ET Freepik, et cet effet c'est sur Freepik que j'ai pu le faire... Encore désolée pour le dérangement...

Votes

Translate

Translate
Community Beginner ,
Dec 07, 2024 Dec 07, 2024

Copy link to clipboard

Copied

Et j'oubliais... voilà le genre de résultats que j'ai obtenu... Les vidéos ne pouvaient pas durer plus de 5 secondes, et il y avait le choix entre trois trucs dont j'ai complètement oublié le nom....

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Dec 09, 2024 Dec 09, 2024

Copy link to clipboard

Copied

Hi @christine_8335

I'm not sure how that effect was created. Did you by chance use an add-on within Adobe Express?

Best,
Dave

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines
Community Beginner ,
Dec 10, 2024 Dec 10, 2024

Copy link to clipboard

Copied

Merci pour votre réponse, mais je dois vous présenter toutes mes excuses.... J'étais tellement fatiguée cette nuit-là que j'avais oublié que j'utilisais Adobe Express ET Freepik, et cet effet c'est sur Freepik que j'ai pu le faire... Encore désolée pour le dérangement....

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines
Community Expert ,

Copy link to clipboard

Copied

The video doesn't look like anything Adobe Express on its own offers right now.

Adobe is working on a video version of Firefly. Did you apply to be on the beta testing group for it?

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines
Community Beginner ,

Copy link to clipboard

Copied

Vous aviez raison, cela ne ressemble à rien de ce que peut faire Adobe Express ... Merci pour votre réponse, mais je dois vous présenter toutes mes excuses.... J'étais tellement fatiguée cette nuit-là que j'avais oublié que j'utilisais Adobe Express ET Freepik, et cet effet c'est sur Freepik que j'ai pu le faire... Encore désolée pour le dérangement...

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines
Community Expert ,

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Happy to help. Good to hear you found what you were looking for.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines