Exit
  • Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
  • 한국 커뮤니티
0

Error en la generación de imágenes

New Here ,
Sep 30, 2025 Sep 30, 2025

He intentado generar una imagen y diez veces me ha dado erro pero me ha consumido los diez creditos de prueba. Por lo tanto no he podido probar que tal funciona la IA. Si pago y y las imagenes que dan error cuentan como creditos me parece que es una estafa. En la prueba 100% de error, si pago en el mejor de los casos ¿que voy a tener un 90% de error? Creo que es una estafa y deberiais solucionarlo y devolverme los creditos de prueba o nunca lo comprare porque no voy a comprar algo que no me funcione al 100% como es evidente.

Bug Unresolved
76
Translate
Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
3 Comments
Community Expert ,

Hey @Eme Hollywood 

Thanks for sharing. Your arguement and point is spot on; learning a new workflow is and can be frustrating.

1) Feel free to share your prompt and results; so, we can assist you better.
2) Mon to Thurs Jack and Shawn use Firefly in different apps and context on Adobe Firefly Discord. We encourage you and others to join us to ask Qs and better understand how to use Firefly.

Each day there is a theme; however, let's say you want to know how to generate something specific or learn a work around... Jack and Shawn welcome the Qs.

3) Adobe Live has events through out the week as well. Some events target Adobe Firefly others don't. 

Of course you can ask your Qs here.

Cheers

Nate

Translate
Report
Community Beginner ,

Bonjour,
Je rencontre le même problème qu’Émé. Le service consomme un nombre important de crédits pour un résultat de qualité très moyenne, voire insatisfaisante, surtout lorsque les demandes sont simples. En tant que créateur de livres de coloriage, mes requêtes sont minimalistes, mais les résultats demeurent décevants. J’applique scrupuleusement le processus des prompts et respecte les consignes de style, mais malgré cela, l’utilisation reste laborieuse et les résultats négligeables. Il semble nécessaire qu’Adobe fasse évoluer son intelligence artificielle pour que je puisse envisager de souscrire à une offre supérieure.
Par ailleurs, un point problématique est que chaque prompt génère quatre propositions, ce qui entraîne une consommation de quatre crédits. Je n’ai pas trouvé d’option permettant de générer une seule proposition afin de limiter l’utilisation des crédits.

Théo

Translate
Report
Adobe Employee ,
Oct 09, 2025 Oct 09, 2025
LATEST

Hi Theo! Thank you for your feedback. We’re sorry the results and credit usage haven’t met your expectations. We'll share your feedback about image quality, and the option to generate a single proposal with our product team for review.

^KR

Translate
Report