• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

¿Cómo solucionar Error de After Effects: Fallo de comprobación interna (29::0)?

New Here ,
Mar 14, 2019 Mar 14, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Hace unos días uno de los 3 After Effects que tenemos licenciados está dando problemas. Se cierra abruptamente y a veces no guarda los cambios.

El último error detectado es el siguiente: Error de After Effects: Fallo de comprobación interna {unexpected match name searched for in group (29::0)

Nuestras licencias se vencen en noviembre 2019, el año pasado al comprarlas nos notificaron desde nuestro proveedor Adobe que aun no podíamos actualizara la versión 2019, así que seguimos trabajando en la versión 2018 hasta la fecha. Será que ya podemos actualizar a la nueva versión ahora, será que esto solucionará el problema de after?

Views

15.3K

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
LEGEND ,
Mar 15, 2019 Mar 15, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Impossible to know. Start by deleting the preferences and workspace files so AE can re-create them with factory defaults. Your settings may have become corrupted. Anything beyond that would require much more details like actual system info, what you did the last time in Ae before the error popped up, possible involvement of scripts and third-party plug-ins and whatnot.

Mylenium

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Nov 27, 2021 Nov 27, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Carmen_Urbano_UCA, 

Actualmente tengo el mismo problema me aparece Error de After Effects: Fallo de comprobación interna (29::0)?

Sabes como resolver el problema? 

mi version de adobe after effect es la 2020

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Aug 26, 2022 Aug 26, 2022

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Bueno, si a alguien le sirve, tuve el mismo problema y revisando me di cuenta que uno de los archivos enlazados estaba fallando, por eso me aparecia este error.

La solución fue abrir ese archivo de Illustrator revisar las capas y guardar. O en últimas revisar capa por capa del proyecto en After y eliminar la que no se esté cargando bien. Espero sea de ayuda para alguien.

 

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines