Thanks for reaching out. I am sorry about the issue. Could you try using a different browser? Clearing the browser cache also helps. Let us know if this helped.
/t5/adobe-firefly-bugs/generated-videos-are-showing-black-screen/idc-p/15600109#M17597Nov 19, 2025
Nov 19, 2025
Copy link to clipboard
Copied
Hi.
I was testing with Adobe's AI video generate before I commit to my subscription. However, all of my videos were incorrectly made, including two of them went fully black screen (no images and no sound), and one of them was cut off in the middle (did not follow the full prompt). I would still like to make sure that the videos can be generated without issues like them before I commit since I will be paying for the subscription. And, I would like to get my 3 video credit back to try again since I couldn't use any of them that were made with bug. Please see attached screenshot to show (you can also checked the videos I generated directly via the attachments). Thanks.
/t5/adobe-firefly-bugs/generated-videos-are-showing-black-screen/idc-p/15600747#M17598Nov 20, 2025
Nov 20, 2025
Copy link to clipboard
Copied
Hi developplay_6530!
Sorry about the trouble. Does it happen specifically with the Veo model? Have you tried another model to generate videos? Could you share a prompt with us to test?
/t5/adobe-firefly-bugs/generated-videos-are-showing-black-screen/idc-p/15600938#M17599Nov 20, 2025
Nov 20, 2025
Copy link to clipboard
Copied
@dp-kittenRun Can you share the entire prompt you used and what video models? The first screenshot showing a prompt is a poorly constructed prompt. Videos are only 5 seconds in length so writing long phrases for audio will get cut off.
We hope you feel happy every time you start a stream." Keep the video gentle, warm, and relaxed. Subtle natural hand gestures only.
Tik-Tok is copyrighted and violates the terms which would lead to the black failures.
/t5/adobe-firefly-bugs/generated-videos-are-showing-black-screen/idc-p/15601669#M17601Nov 20, 2025
Nov 20, 2025
Copy link to clipboard
Copied
Boa tarde !
Desde ontem, estou enfrentando problemas com geração de videos utilizando texto. Já foram mais ou menos 10 videos "queimados" não sei como vocês chamam esse erro. Foi desde ontem após comprar mais créditos nunca havia acontecido antes deste assinatura. Tinha antes da compra da assinatura 4.000 créditos e ao chegar ao final deles optei por comprar 7.000 créditos aumentando o núneros de créditos, mas já estou pensando em desistir da assinatura, pois a cada video que não égerado perco mais créditos e fico decepcionada. Pensei que ao comprar mais créditos eu teria uma tranquilidade maior na hora de criar os videos e isso não está acontecendo.
Vou anexar o video do erro na geração. Com esse agora já são quase dez videos que perdi e consequentemente os créditos foram juntos.
Gostaria muito de continuar com a assinatura, mas desta forma vou acabar desistindo e ficando com os meus 4.000 créditos que esse eero não acontecia e eu não ficava frsutada. Erro não está no prompt, pois a plataforma indica quando fica confusa com a solicitação, por isso entendo que seja um erro técnico.
O engraçado que já utilizo desde a minha assinatura e nunca tive problemas e após a compra de mais créditos o problema apareceu, por isso tenho certeza que não é problema no meu notebook e nem no sistema operacional.
Agradeço a atenção e gostaria muito de não desistir da assiantura nova e por isso recorro as vocês para esta resolução. Obrigada !
Versão do aplicativo:não consegui encontrar esta informação
Adobe Firefly. Windows 11 Home Single Language. 64 bits
/t5/adobe-firefly-bugs/generated-videos-are-showing-black-screen/idc-p/15602814#M176035 hours ago
5 hours ago
Copy link to clipboard
Copied
Bom dia Nate!
Na verdade o problema ocorre na geração de um video. Acredito que foram dez videos mais oiu menos que deram erro após a geração. O video aparece com a tela preta sem imagem e meu questionamento é de estar perdendo créditos em tentativas que não geram imagens no video. Antes de eu comprar mais créditos isso não acontecia. Então, a minha dúvida é se antes de aumentar a minha quantidade de créditos esse erro não acontecia será que vale a pena aumentar para ter este erro acontecendo com maior frequência?