Exit
  • Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
0

betalingen

New Here ,
Mar 07, 2020 Mar 07, 2020

Copy link to clipboard

Copied

beste,

Zoals al eerder aangegeven wil ik mijn betaling NIET via PAYPALL laten lopen en een Creditcard toevoegen gaat het hem ook niet worden want die heb ik niet en zal ik ook niet speciaal hiervoor aanschaffen.

Ik wil gewoon een betaling kunnen doen via iDeal of je stuurt mij een automatische incasso zodat het van mijn rekening afgeschreven kan worden.

Is het mogelijk om een passend en bruikbaar emailadres te krijgen waar ik gewoon mijn vragen kan stellen. Contact is momenteel een DRAMA  en echt heeeeeel vervelend

Hoop dat jullie een passend antwoord en/of oplossing kunnen geven.

alvast dank voor uw begrip

Views

928
Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Mar 09, 2020 Mar 09, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Hallo Rietje,

Individuele licenties kunnen op dit moment echter enkel via Paypal of Credit card betaald worden.

Als u Ideal wil gebruiken, dan zou ik aanraden om het aan Paypal te koppelen of één van onze resellers te contacteren die wel betalingen met Ideal aanvaarden.

Bedrijfslicenties kunnen wel via factuur betaald worden, dus als u dat wil, dan kunt u ons bereiken op 0800 2929206.

Votes

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Mar 15, 2020 Mar 15, 2020

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

beste Tom,

Sinds mijn abonnement op Adobe professional krijg ik elke maand de melding dat de betaling niet uitgevoerd kan worden.

In het verre verleden heb ik mijn bankrekening gekoppeld aan paypall waardoor het eigenlijk niet nodig zou moeten zijn om telkens een bedrag op mijn paypall rekening over te boeken. 

De betalingen zouden dan wel via paypall kunnen lopen.

Ondertussen heb ik al vaker een poging gedaan om mijn rekening opnieuw te koppelen doch dat blijft mislukken (tot grote ergernis van dien)

Ondertussen eveneens met paypall mailcontact doorgestuurd met dit probleem, wacht nog op antwoord.

Daarom wil ik graag een andere regeling krijgen zodat ik van dit gedonder af ben:

• automatische incasso regelen  OF
  • stuur mij (digitaal) maandelijks een factuur zodat ik het over kan maken OF
  • kunt u mij een tip geven hoe ik iDeal kan koppelen aan paypall (als dat al gaat lukken???)

Ik ben heel tevreden over het programma, nu nog de betaling goed geregeld krijgen, dan ben ik helemaal gelukkig.

hoop op een passende oplossing

met vriendelijke groet, 

Rita Manaï - Plovie

Votes

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines