Copy link to clipboard
Copied
Copy link to clipboard
Copied
Hallo Rietje,
Individuele licenties kunnen op dit moment echter enkel via Paypal of Credit card betaald worden.
Als u Ideal wil gebruiken, dan zou ik aanraden om het aan Paypal te koppelen of één van onze resellers te contacteren die wel betalingen met Ideal aanvaarden.
Bedrijfslicenties kunnen wel via factuur betaald worden, dus als u dat wil, dan kunt u ons bereiken op 0800 2929206.
Copy link to clipboard
Copied
beste Tom,
Sinds mijn abonnement op Adobe professional krijg ik elke maand de melding dat de betaling niet uitgevoerd kan worden.
In het verre verleden heb ik mijn bankrekening gekoppeld aan paypall waardoor het eigenlijk niet nodig zou moeten zijn om telkens een bedrag op mijn paypall rekening over te boeken.
De betalingen zouden dan wel via paypall kunnen lopen.
Ondertussen heb ik al vaker een poging gedaan om mijn rekening opnieuw te koppelen doch dat blijft mislukken (tot grote ergernis van dien)
Ondertussen eveneens met paypall mailcontact doorgestuurd met dit probleem, wacht nog op antwoord.
Daarom wil ik graag een andere regeling krijgen zodat ik van dit gedonder af ben:
Ik ben heel tevreden over het programma, nu nog de betaling goed geregeld krijgen, dan ben ik helemaal gelukkig.
hoop op een passende oplossing
met vriendelijke groet,
Rita Manaï - Plovie