Salir
  • Comunidad global
    • Idioma:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
  • 한국 커뮤니티

how do I change my home address on my profile

Principiante de comunidad ,
Apr 04, 2020 Apr 04, 2020

I have been able to update my bank details, but cannot find where i update my home address

1.4K
Traducir
Informe
Directrices de la comunidad
Sé amable y respetuoso, muestra títulos de crédito de la fuente de contenido original y busca duplicados antes de publicar. Más información
community guidelines
Community Expert ,
Apr 04, 2020 Apr 04, 2020
Traducir
Informe
Sé amable y respetuoso, muestra títulos de crédito de la fuente de contenido original y busca duplicados antes de publicar. Más información
community guidelines
Apr 06, 2020 Apr 06, 2020

thanks for your reply. unfortunately the link does not give me the opportunity to change my home / billing address.

thanks again

Traducir
Informe
community guidelines
Empleado de Adobe ,
Apr 06, 2020 Apr 06, 2020

Cornelw44840255, I am sorry for any confusion. You can find steps on how to update the billing information at https://helpx.adobe.com/manage-account/using/update-billing-information.html.

If you encounter any problems with the process, then please contact our support team directly at https://helpx.adobe.com/contact.html.

Traducir
Informe
community guidelines
Apr 07, 2020 Apr 07, 2020
MÁS RECIENTES

Thank you guys. your solution worked. Thanks again

Traducir
Informe
community guidelines