Salir
  • Comunidad global
    • Idioma:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
  • 한국 커뮤니티

Installation of CD Pack Master Collection Win

Nuevo aquí ,
Aug 03, 2014 Aug 03, 2014

Hello,

About a year ago I purchased an educational CD of:

CD Pack Master Collection Win ME

Adobe Creative Suite 6 Master Collection

I got a serial number and installed:

Photoshop CS6 Extended

Illustrator CS6

InDesign CS6 

Acrobat X Professional

I want to install additional software, such as:  Adobe Premiere Pro CS6  Dreamweaver CS6  And do not know how to do it.    I would I I Would appreciate a detailed description of the installation of these additional programs.

1.6K
Traducir
Informe
Directrices de la comunidad
Sé amable y respetuoso, muestra títulos de crédito de la fuente de contenido original y busca duplicados antes de publicar. Más información
community guidelines
Community Expert ,

start the installation of your master collection.  you will be given a choice of which programs to install.

Downloads available:

Download and installation help for Adobe links

Download and installation help for Prodesigntools links are listed on most linked pages.  They are critical; especially steps 1, 2 and 3.  If you click a link that does not have those steps listed, open a second window using the Lightroom 3 link to see those 'Important Instructions'.

Traducir
Informe
Sé amable y respetuoso, muestra títulos de crédito de la fuente de contenido original y busca duplicados antes de publicar. Más información
community guidelines
Nuevo aquí ,

Thnk you very much.

Another question:
I also bought:
CD Pack Master Collection ME Win $ 28
To get Hebrew's support.
How do I install it?
Was I supposed to get a CD?
How the CD look like?
If there is no CD, what should I do?

Traducir
Informe
community guidelines
Community Expert ,

i don't know what you were supposed to get, but all you need is a valid serial number and the installation file(s).

Traducir
Informe
community guidelines
Nuevo aquí ,

Can I download the

installation file(s) from thr Web?

Traducir
Informe
community guidelines
Community Expert ,

probably but i can't say much more because i don't recognize "CD Pack Master Collection ME Win"

that's not an adobe designation.  i can't even determine what software version that is.

Traducir
Informe
community guidelines
Nuevo aquí ,

The ME version of the package ( Middle East ) support Hebrew writing  in
Illustrator, InDesign, Acrobat and Dreamweaver .
Where can I download or buy this version?

Traducir
Informe
community guidelines
Community Expert ,
MÁS RECIENTES

if that's cs6, it's at the link i suggested in message 1.

Traducir
Informe
community guidelines