Salir
  • Comunidad global
    • Idioma:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
  • 한국 커뮤니티

Illustrator color picker only shows white... help!

Nuevo aquí ,
Apr 07, 2020 Apr 07, 2020

I am experiencing an issue where no matter what i click on with the color picker, it only returns a white swatch. This is terribly limiting.

ANyone else run in to this? Have a fix for it?

TEMAS
Error , Herramientas
2.9K
Traducir
Informe
Directrices de la comunidad
Sé amable y respetuoso, muestra títulos de crédito de la fuente de contenido original y busca duplicados antes de publicar. Más información
community guidelines

correct answers 2 respuestas correctas

Aficionado , Apr 07, 2020 Apr 07, 2020

Are you selecting the color? or typing numbers in.

color.jpg

Traducir
Aficionado , Apr 07, 2020 Apr 07, 2020

Make sure you're not selected on the Mask in the Layers Panel.

Screen Shot 2020-04-07 at 2.27.47 PM.png

Traducir
Adobe
Aficionado ,

Are you selecting the color? or typing numbers in.

color.jpg

Traducir
Informe
Sé amable y respetuoso, muestra títulos de crédito de la fuente de contenido original y busca duplicados antes de publicar. Más información
community guidelines
Aficionado ,

Make sure you're not selected on the Mask in the Layers Panel.

Screen Shot 2020-04-07 at 2.27.47 PM.png

Traducir
Informe
community guidelines
Nuevo aquí ,
Sep 07, 2023 Sep 07, 2023

Hi, I rarely work with layers, but when I use them, this problem occurs. It happens when I move the top layer from the top to another level below the current level. However, when I move the layer back to the top, the white color bug is gone. I hope that helps.

Traducir
Informe
community guidelines
Nuevo aquí ,
I never asked about layers and no one in the chat helped me.

Get Outlook for iOS<>
Traducir
Informe
community guidelines
Nuevo aquí ,

After trial and error, I found out that this bug (white color) occurs when I pick a color from a different layer. For example, if I am in layer 1 and then pick a color from a different layer, my object's color becomes white. This doesn't happen when I pick a color in the same layer.

Traducir
Informe
community guidelines
Nuevo aquí ,
MÁS RECIENTES

turn out those layers are locked, when I unlocked the layers, I can pick any color from any layer without get any white color bug.

Traducir
Informe
community guidelines