Exit
  • Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
  • 한국 커뮤니티
0

Hoe moet ik Adobe Indesign overzetten op een andere computer

New Here ,
Nov 28, 2017 Nov 28, 2017

Sinds kort heb ik Adobe Indesign CC 2018. Ik wil dit programma dat ik aanvankelijk op een laptop met 4 GB heb geinstalleerd, op een nieuwe pc met meer geheugen overzetten. Hoe dat ik dat?

860
Translate
Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines

correct answers 1 Correct answer

Guide , Nov 28, 2017 Nov 28, 2017

1. Instellingen synchroniseren met uw account.

2. Op de nieuwe machine te draaien CC en in te loggen op uw account. Om te beginnen met de installatie van InDesign.

3. Verwijderen van het oude systeem. Het programma kan worden geïnstalleerd op twee machines, maar tegelijkertijd kan slechts één, dus hou het op een laptop met weinig geheugen heeft geen zin.

Translate
Guide ,
Nov 28, 2017 Nov 28, 2017
LATEST

1. Instellingen synchroniseren met uw account.

2. Op de nieuwe machine te draaien CC en in te loggen op uw account. Om te beginnen met de installatie van InDesign.

3. Verwijderen van het oude systeem. Het programma kan worden geïnstalleerd op twee machines, maar tegelijkertijd kan slechts één, dus hou het op een laptop met weinig geheugen heeft geen zin.

Translate
Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines