• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Problème dans le menu Styles de caractère

New Here ,
Dec 09, 2016 Dec 09, 2016

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour,

Dans le menu "styles de caractère", je ne visualise plus le modèle standard et si je crée un nouveau style, je ne peux pas le voir non plus.

Est ce que vous pouvez m'aider ?

Merci.

Views

255

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Dec 09, 2016 Dec 09, 2016

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour,

Tout d'abord, tu aurais mieux fait de poster sur le forum francophone pour avoir plus de chances d'obtenir une réponse.

Ceci dit…

1. Il n'y a pas de « modèle standard » de style de caractère, c'est dans les styles de paragraphe que cela existe (et qu'il ne faut surtout pas utiliser !)

2. Quant tu dis que tu ne vois pas le nouveau style de caractère que tu crées, que se passe-t-il exactement ?

Capture d’écran 2016-12-09 à 10.43.19.png

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Dec 09, 2016 Dec 09, 2016

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

The Character Styles panel does not have any standard or default styles in InDesign. You can either create your own styles, or you can import styles from another InDesign document that already has styles in it.

To create your own Character styles, first style some text the way you want it to look.

Highlight the text with the Type tool. In the Character Styles panel menu, choose New Character Style.

Give it a Style Name and click OK. It's handy to check Apply Style to Selection before clicking OK.

___________________________________________________________________________________

If you want to import Character styles from another InDesign document, you can choose Load Character Styles from the Character Styles panel menu.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines