Skip to main content
Participating Frequently
December 13, 2023
Question

aplicar comando reduccio de ruido

• December 13, 2023
  • 2 replies
  • 322 views

hola a todos, cuando aplico reduccion de ruido en el nuevo lighroom classic no termina de crear la copia mejorada y me marca tiempos enormes de espera por lo que termino cerrando dicho comando creo haber leido que alguien mas tiene este problema no se si es cosa del ordenador o de que.

Saludos

This topic has been closed for replies.

2 replies

GoldingD
Legend
December 13, 2023

Please post your System Information as Lightroom Classic (LrC) reports it. In LrC click on Help, then System Info, then Copy. Paste that information into a reply. Please present all information from first line down to and including Plug-in Info. Info after Plug-in info can be cut out as that is just so much dead space to us non-Techs and it takes up vast amounts of scroll space making the reply less readable and less likely that others will bother with your post.

Participating Frequently
December 14, 2023

envio captura de pantalla

GoldingD
Legend
December 16, 2023

Hola,gracias por la respuesta ,estoy en contacto con una tienda de informatica para cambiar la tarjeta grafica

el ordenador es de sobremesa.

Saludos

Hola,gracias por la respuesta ,estoy en contacto con una tienda de informatica para cambiar la tarjeta grafica el ordenador es de sobremesa.

Saludos

By @francisco jos3413582512mq

And the RAM??

dj_paige
Legend
December 13, 2023

The huge times involved means you need a newer and more powerful video card (also called a GPU).