• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Lightroom

New Here ,
Jul 25, 2021 Jul 25, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Beste, 

Ik heb onlangs, vorig weekend, een update gedaan van Lightroom. 

sinds deze update krijg ik het programma niet meer open op mijn laptop. 

Het wil niet openen, en er komt een foutmelding op mijn computer te staan. Hierin kan je je probleem doorgeven, maar daar werd geen oplossing voor gevonden... 

Ik heb een MacBook Air, en mijn Icloud opslag was vol. Ik heb al verschillende keren opgezocht op internet wat ik eventueel kan doen tegen deze fout. 

Meerdere malen tegengekomen dat dit programma 8Gb opslag nodig heeft, dus heb ik ook al via Icloud opslag bij aangekocht, maar het werkt nog steeds niet. 

Ook heb ik het programma al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar ook dit is geen optie. 

Ik heb de betalende versie, dus betaal per jaar voor het programma. 

 

Weten jullie eventueel wat ik nog kan doen? 

Alvast bedankt! 

Groeten, Quirien

 

TOPICS
macOS

Views

76

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Jul 25, 2021 Jul 25, 2021

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

iCloud is van Apple, en heeft niets te maken met Lightroom van Adobe. Kan je aangeven welke versie van Lightroom je hebt (er bestaan twee versies; Lightroom en Lightroom Classic)? En kan je aangeven wat die "een foutmelding" precies zegt? Andere dingen die we moeten weten zijn het versienummer van Lightroom (als je dat weet) en van MacOS.

 

-- Johan W. Elzenga

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines