Copy link to clipboard
Copied
Bonjour
j'ai trouvé souvent question afficher sur mon écran Photoshop :
" Aucun Pixel n'est sélectionné "
OK
ou " Aucun pixel n'est sélectionné à plus de 50 %.Le contour de la sélectionné ne sera pas visible"
OK
Je suis débutant je ne sais pas comment qu'il faux faire ?
Merci votre conseille
Tu es en train de faire une sélection sur un extrait 100% transparent, donc pas de sélection possible. Dans le deuxième cas, Photoshop ne va pas afficher les contours de la sélection, parce que la transparence de l’objet sélectionné est plus que 50%. Ceci est un avertissement seulement.
Copy link to clipboard
Copied
Hello
I found often question display on my Photoshop screen:
"No Pixel is selected"
OK
or "no pixel is selected more than 50%. "The outline of the selected won't be visible"
OK
I am a beginner I don't know how that it false do?
Thanks your advise
Good day!
• Could you please post a screenshot taken when this happens and with the pertinent Panels (Layers, Channels, Options Bar, …) visible?
It could be because the operation you performed produces a »blank« Selection, for example intersecting two Selections that have np overlap at all.
• The second message indicates that no »marching ants« will be visible to signify the Selection because it is »weaker« than 50% in all places. A Selection can at any pixel have a value between 0 (or 100%) and 255 (or 0%).
Regards,
Pfaffenbichler
Copy link to clipboard
Copied
In case this page’s auto-translation is not sufficient you could also try the French Forum:
Copy link to clipboard
Copied
Tu es en train de faire une sélection sur un extrait 100% transparent, donc pas de sélection possible. Dans le deuxième cas, Photoshop ne va pas afficher les contours de la sélection, parce que la transparence de l’objet sélectionné est plus que 50%. Ceci est un avertissement seulement.
Find more inspiration, events, and resources on the new Adobe Community
Explore Now