Exit
  • Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
  • 한국 커뮤니티
0

problème d'affichage taille du pinceau Photoshop

New Here ,
Dec 13, 2021 Dec 13, 2021

Bonjour, je rencontre un problème entre mes paramètres de taille de curseur de souris, que j'ai augmenté, et Photoshop. En augmentant la taille du curseur de la souris, quand je peins dans Photoshop la taille de la brosse est plus grande que ce que je peins. je voudrais savoir si je peux trouver une manipulation, un raccourci clavier par exemple, pour bénéficier de ma souris avec une taille assez grande pour que ce soit confortable pour mes yeux, sans que cela ne change la taille des brosses dans Photoshop ?

You need to ask program questions in the forum for the program you are using
To ask in the forum for your program please start at https://community.adobe.com/
Moving from Using the Community (which is about the forums) to the correct forum... Mod

1.4K
Translate
Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe
Community Expert ,
Dec 14, 2021 Dec 14, 2021

Malheureusement, je ne connais pas de solution, sans remettre la preference système sur Normal.

Peut-être faudrait-il convertir cette discussion en demande de fonctionnalité.

Vous avez besoin ET de la grande souris, ET de voir votre brosse à la bonne taille...

Translate
Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,

Incorrect Brush size: On macOS, the painted result is smaller than the brush cursor size you see on screen, determine if you have an increased Cursor Size specified in your System Preferences: Accessibility > Display settings

Make sure it's set to Normal. 

JeffreyTranberry_0-1639516328904.png

Translate
Report
Community guidelines
community guidelines
Community Expert ,

@J453 the issue is that the user requires the larger cursor for accessibility reasons... Hence a Feature request to accommodate that setting...

Translate
Report
Community guidelines
community guidelines
New Here ,
Dec 16, 2021 Dec 16, 2021
LATEST

Exactly !!!

Translate
Report
Community guidelines
community guidelines