Exit
  • Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
0

Sem noção aumentar 91% o plano fotografia 20GB

New Here ,
Mar 09, 2025 Mar 09, 2025

Copy link to clipboard

Copied

Eu pago a Adobe no plano Fotografia 20GB porque eu nao trabalho mais com fotografia, entao uso pra hobby e uso raramente, entao gastar $37/mês já acho caro porque nao uso muito, agora a Adobe aumentou para R$71, isso nao faz sentido, um aumento de 91%.
A Adobe vai começar a perder usuários, porque eu ja estou cancelando e vou usar o que tem no mercado grátis ou mais barato.
Pelo menos façam um plano muito básico, por exemplo, eu nao preciso de 20GB, quando eu edito alguma foto, eu salvo comigo e nao deixo na nuvem. Nao faz sentido eu continuar pagando.

Adeus Adobe!

TOPICS
Actions and scripting , iPadOS , macOS , Phone , SDK , Web , Windows

Views

59
Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe
Community Expert ,
Mar 09, 2025 Mar 09, 2025

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Ask Adobe Support to let you pay annually  (one payment /year) (BEFORE 9th April 2025!). Your 20GB Plan price will stay the same with no increase.

Pay Annually- no increase.

Pay Monthly-  price does increase.

Be sure Adobe understands you are only changing payment method and NOT changing Plans.

https://www.lightroomqueen.com/adobe-price-increase-2025/

Regards. My System: Windows-11, Lightroom-Classic 14.2 Photoshop 26.3, ACR 17.2, Lightroom 8.2, Lr-iOS 9.0.1, Bridge 15.0.2, .

Votes

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines