Salir
  • Comunidad global
    • Idioma:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
  • 한국 커뮤니티

Unable to edit a raw file and can't duplicate layers - help! [Unable to edit in Photoshop CC 2019 after sending from Lightroom]

Nuevo aquí ,
Dec 01, 2018 Dec 01, 2018

I normally edit my raw images in Lightroom CC Classic and once most changes have been made, right click on the image and "Edit in -> Edit in Adobe Photoshop CC 2019". Last week, after one of the recent updates, I can no longer edit my images in Photoshop. I can send the image there from Lightroom, I can see the image in Photoshop - but I simply can't edit in there. All of the menus are greyed out - so for example, I can't duplicate layers etc! Any help would be warmly received. Photoshop is version 20.0.1.

1.5K
Traducir
Informe
Directrices de la comunidad
Sé amable y respetuoso, muestra títulos de crédito de la fuente de contenido original y busca duplicados antes de publicar. Más información
community guidelines
Adobe
Invitado
Dec 01, 2018 Dec 01, 2018

Hi

It's a known issue, you need to open Photoshop first

Traducir
Informe
Sé amable y respetuoso, muestra títulos de crédito de la fuente de contenido original y busca duplicados antes de publicar. Más información
community guidelines
Nuevo aquí ,
Dec 14, 2018 Dec 14, 2018

I have had this issue also but opening Photoshop prior to sending from Lightroom does not fix the issue.

Traducir
Informe
community guidelines
Defensor ,
Dec 14, 2018 Dec 14, 2018

Simple solution - just check 'Disable Home Screen' in Photoshop. The new Home Screen is the problem.

Bob Frost

Traducir
Informe
community guidelines
Nuevo aquí ,
Dec 16, 2018 Dec 16, 2018

Disabling the Home Screen fixed it for me...

Traducir
Informe
community guidelines
Nuevo aquí ,
Jan 12, 2019 Jan 12, 2019
MÁS RECIENTES

For me as well.  THANK YOU!! It was stopping me from deleting CS6!

Traducir
Informe
community guidelines