Salir
  • Comunidad global
    • Idioma:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
  • 한국 커뮤니티

Where can I get the Camera Raw 6.6 download?

Explorador ,
Jul 06, 2017 Jul 06, 2017

I have Photoshop version CS5.1. I want to download Camera Raw 6.6 but can't find where to get the download.

3.4K
Traducir
Informe
Directrices de la comunidad
Sé amable y respetuoso, muestra títulos de crédito de la fuente de contenido original y busca duplicados antes de publicar. Más información
community guidelines

correct answers 1 respuesta correcta

Community Expert , Jul 06, 2017 Jul 06, 2017

You might as well get the newest camera raw plugin for cs5.1 which is camera raw 6.7.1

Adobe - Adobe Camera Raw and DNG Converter : For Macintosh : Camera Raw 6.7.1 Update

Camera raw updates are cumulative, so the same cameras are covered in 6.7 as 6.6 plus a a few added and some bug fixes.

Traducir
Adobe
Community Expert ,
Traducir
Informe
Sé amable y respetuoso, muestra títulos de crédito de la fuente de contenido original y busca duplicados antes de publicar. Más información
community guidelines
Explorador ,

I need the plugin for a Mac

Traducir
Informe
community guidelines
Community Expert ,
Traducir
Informe
community guidelines
Community Expert ,
MÁS RECIENTES

You might as well get the newest camera raw plugin for cs5.1 which is camera raw 6.7.1

Adobe - Adobe Camera Raw and DNG Converter : For Macintosh : Camera Raw 6.7.1 Update

Camera raw updates are cumulative, so the same cameras are covered in 6.7 as 6.6 plus a a few added and some bug fixes.

Traducir
Informe
community guidelines