Copy link to clipboard
Copied
Jeg kjøpte programmet i 2016. Har hatt det instalert på to maskiner. Den ene maskinen er nå ute av drift, jeg har kjøpt ny stasjonær PC. Jeg får nå melding om at serienr må deaktiveres på gammel PC før det er mulig å få programmet inn på ny PC. . Hvordan løser jeg dette ???
Hilsen
Nils Baustad
e-post : nils-tba@ebnett.no
Copy link to clipboard
Copied
You must contact Elements support and ask them to reset your license activations.
You can start a chat session by clicking on the blue Contact Us button under the Help & Support menu at Adobe.com. Or you can contact Support by telephone using the numbers listed here: https://helpx.adobe.com/contact/phone.html. Hours of operation outside of the United States are limited. See the phone link for details.
Copy link to clipboard
Copied
Jeg kjøpte programmet i 2016. Har hatt det instalert på to maskiner. Den ene maskinen er nå ute av drift, jeg har kjøpt ny stasjonær PC. Jeg får nå melding om at serienr må deaktiveres på gammel PC før det er mulig å få programmet inn på ny PC. . Hvordan løser jeg dette ???
Hilsen
Nils Baustad
e-post : nils-tba@ebnett.no
By @nilsb42472706
Yes, it's a frequent situation. You can't 'deactivate = sign out' of that activation yourself from your Adobe account. So you have to get in touch with Adobe customer care, either via chat or phone.
Be very clear that you don't ask for help in using a non current version of PSE, you only ask for 'deactivation' of a no longer available computer.
To other expert userts: please post guides for joining Adobe Care by chat or phone, thanks in advance.