Skip to main content
Koen Van Aken
Participating Frequently
July 26, 2018
Question

Geen geluid... Iemand help!

• July 26, 2018
  • 2 replies
  • 4803 views

Beste,

Ik ben met de DJI Spark, een GoPro en een DSLR camera naar Kroatië vertrokken om een video te maken van allemaal natuurbeelden. Toen ik 2 dagen geleden begon met monteren leek alles goed te gaan. Ik beloof om er mee te stoppen voor die dag en wou vandaag verder werken. Toen ik het project opnieuw opstartte had ik geen geluid meer. De audiobanden gingen op een neer maar er was geen geluid. De audio hardware instellingen staan zoals ze stonden toen het wel werkte. Heb al veel geprobeerd waaronder de track solo en un-solo zetten, cache wissen, opnieuw opstarten (zowel computer als project), nieuwe sequence, ... Niks werkte tot nu toe. Kan iemand alstublieft helpen? Het filmpje moet binnen een week af zijn. Alvast bedankt!

This topic has been closed for replies.

2 replies

Participant
May 15, 2023

hallo??? hoe de xxx heb je het opgelost en waar moet je dan in godsnaam customer servie bereiken, heb overal gezocgt

[Let even op je taal gebruik: mod]

Ann Bens
Community Expert
Community Expert
May 15, 2023
Koen Van Aken
Participating Frequently
July 27, 2018

Edit: Als ik een nieuw project aanmaak en ik kopieer de timeline in het ander project, neemt hij de audio mee. Maar dan staan de sequence setting verkeerd. Als ik dan de sequence setting verander naar 1920x1080 is de audio weg... Weet iemand raad? ADOBE FIX YOUR SHIT TOGHETER!

Ann Bens
Community Expert
Community Expert
July 27, 2018

Welke Pr versie en OS? Update gehad?

Media cache legen en preferences herstellen, nieuw project maken en oude importeren dat al eens geprobeerd?

Koen Van Aken
Participating Frequently
July 30, 2018

zo te zien heb je gewoon audio.

Zet audio hardware in de preferences naar no imput oid.

Ik heb nog steeds geen geluid. De audio die je ziet staat er inderdaad maar kan ik niet horen.