• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Achat audio Adobe Stock

New Here ,
Aug 04, 2022 Aug 04, 2022

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour,

 

Je souhaites avoir des informations concernant les abonnements Adobe Stock.

Acutellement, je n'ai pas de compte Adobe Stock. Je souhaiterai acheter une musique audio dessus.

Pour cela, on m'a dit que je devais payer un abonnement + des crédits (au moins 20 afin de pouvoir acheter la musique) est-ce vrai ?

 

Or, si je me connecte sur Adobe Stock avec mon compte Adobe et que je clique sur le panier de la musique que je souhaites, il me propose un achat d'environ 200 euros pour l'audio. 

Est-ce donc possible de faire juste cela ? Car je souhaites seulement obtenir cette audio et rien d'autres.

 

Merci d'avance 

TOPICS
Plans and purchase

Views

95

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Aug 04, 2022 Aug 04, 2022

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

It depends on whether you are purchasing for yourself, if you are then audio assets are only available with standard licensing and can be licensed with any subscription or with credit packs. If, however, you are licensing audio files as a member of an enteprise organization then it would depend on how your organization is set up and you'll want to consult your organization's administrator for more information.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Resources
Buy Adobe Stock
Getting Started