Fotolia Rechnungen

New Here ,
Mar 06, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Wo kann ich alte Fotolia Rechnungen finden?

Hi Nikola,

You can still login to your Fotolia account and download your invoices.

In case, you're unable to do so, please contact Fotolia - Help and support for royalty-free stock image acquisitions

Regards,

Sheena

Views

768

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

Fotolia Rechnungen

New Here ,
Mar 06, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Wo kann ich alte Fotolia Rechnungen finden?

Hi Nikola,

In case, you're unable to do so, please contact Fotolia - Help and support for royalty-free stock image acquisitions

Regards,

Sheena

Views

769

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Mar 06, 2019 0
Adobe Employee ,
Mar 06, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Hi Nikola,

Regards,

Sheena

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Mar 06, 2019 1
New Here ,
Nov 11, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Ich habe die gleiche Frage. Auf fotolia kann man sich nicht mehr einloggen, es gibt eine automatische Umleitung zu Adobe Stock.

LG

Michaela

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Nov 11, 2019 0
New Here ,
Mar 05, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Hallo Sheena, ja das stimmt, es gibt nur noch eine Weiterleitung ... letzten Monat habe ich noch über einen Kontakt eine Rechnung anfordern können. Jetzt nicht mehr ...

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Mar 05, 2020 0
Adobe Community Professional ,
Mar 05, 2020

Copy link to clipboard

Copied

zum Zeitpunkt der Antwort von Sheena war das richtig. Allerdings ist jetzt (also schon im November 2019, ich glaube der Stichtag war irgendwann im September), Fotolia abgeschaltet und nicht mehr zugänglich.

Über welchen Kontakt sprichst Du (Adobe Support oder Stock Support oder ein Fotolia Kontakt) und weshalb ist das jetzt nicht mehr möglich?

Abambo
via mobile phone.
Regards, Abambo
Hard- and Software Engineer and Photographer.

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Mar 05, 2020 0
New Here ,
Dec 10, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Hallo, ich suche auch eine Rechnung von Fotolia aus 2019. An wen kann man sich da wenden?

Grüße

Daniele

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Dec 10, 2020 0
Adobe Employee ,
Dec 10, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Please use the Contact Us form on the bottom of https://www.fotolia.com/ for additional assistance.

EBQ

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Dec 10, 2020 0
New Here ,
Dec 10, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Done. Thank you, EBQ

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Dec 10, 2020 0
Resources
Buy Adobe Stock
Getting Started