Skip to main content
Participant
October 22, 2025

import

• October 22, 2025
  • 4 replies
  • 175 views

Bilde hakker og lyd forsvinner ved gjennomsyn. Dette gjelder i begge vinduer selv om oppløsning reduserers.  Premiere Pro reagerer ikke eller svært forsinket på kommandoer fra tastaturet. Jeg bruker en kraftig workstation fra 2019 som er bygd for videoredigering.

4 replies

Participant
October 24, 2025

Bilde hakker og lyd forsvinner ved gjennomsyn. Dette gjelder i begge vinduer selv om oppløsning reduserers.  Premiere Pro reagerer ikke eller svært forsinket på kommandoer fra tastaturet. Jeg bruker en kraftig workstation fra 2019 som er bygd for videoredigering.

By @steinark

IanB_360
Community Manager
Community Manager
October 22, 2025

Hi @steinark 

Welcome to the Premiere Pro Forum community. Thank you for taking the time to report a problem. It would help us if you could use the link here, How to Report a Problem, which has steps to provide more information that can help us identify the issue. 

Here to help.

Ian

Peru Bob
Community Expert
Community Expert
October 22, 2025

Delete the Media Cache and Media Cache files:
https://community.adobe.com/t5/premiere-pro/faq-how-to-clear-your-media-cache-in-30-seconds-in-premiere-pro-2020/m-p/11017257/thread-id/260446?page=1

If that doesn’t work, try updating or rolling back your graphics driver directly from the video card manufacturer’s site. If NVIDIA, do a clean installation of the latest Studio Driver (NOT the Game Driver).

If that doesn't work, try creating a new project and import the old one into it.

Peru Bob
Community Expert
Community Expert
October 22, 2025

Check the Audio Hardware Preferences. Default Audio Input should be set to No Input.