• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Subscription

New Here ,
Jul 08, 2022 Jul 08, 2022

Copy link to clipboard

Copied

  • Hello, I started a 7 days free trial, but  I was charged immidiately. I don't know why I was charged during the 7 days free trial period. How can I get a full refund? Thanks. 
TOPICS
Cancel subscription

Views

350

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
1 ACCEPTED SOLUTION
Adobe Employee ,
Jul 08, 2022 Jul 08, 2022

Copy link to clipboard

Copied

Hello Olaniyi,

 

I hope you are doing well. I am sorry for the trouble.

 

The reason for deducting the subscription amount could be that you have already utilized the trial in the past using the same email address.

 

To learn more about the refund, please visit the link: Subscription Services — Acrobat for Android Help (adobe.com)

 

You can start the process of refund from the below link:

Request a refund for a Google Play purchase - Computer - Google Play Help

 

Let me know if this helps.

 

Thanks,

Souvik.

View solution in original post

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Jul 08, 2022 Jul 08, 2022

Copy link to clipboard

Copied

Hello Olaniyi,

 

I hope you are doing well. I am sorry for the trouble.

 

The reason for deducting the subscription amount could be that you have already utilized the trial in the past using the same email address.

 

To learn more about the refund, please visit the link: Subscription Services — Acrobat for Android Help (adobe.com)

 

You can start the process of refund from the below link:

Request a refund for a Google Play purchase - Computer - Google Play Help

 

Let me know if this helps.

 

Thanks,

Souvik.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Jul 09, 2022 Jul 09, 2022

Copy link to clipboard

Copied

Thank you so much. The money has been refunded. 

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Jul 11, 2022 Jul 11, 2022

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

@OLANIYI25178026x8ow Hi,

 

Thank you so much for taking your time to let us know that the issue is resolved.

 

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines