Copy link to clipboard
Copied
I have been converting PDFs to Word or Excel for several years but lately every time I try an error message comes up saying "an error occurred while trying to AdobeExport PDF online", does anyone know why?
Copy link to clipboard
Copied
[topic moved to Acrobat.com Services forum]
Copy link to clipboard
Copied
Hi Matt,
Are you converting your files from within Reader, or via the ExportPDF website? If you're using Reader, please choose Help > Check for Updates and make sure that you're using the most recent version. If you're using a browser, please log out, clear the cache, and then log back in.
Please let us know how it goes.
Best,
Sara
Copy link to clipboard
Copied
Site Export PDF
Copy link to clipboard
Copied
Como não falo o Ingles, não sei se minha pergunta é correta! Na transformação de um arquivo editado em PDF para transformação em Excxel, noto que essa transformação não esta sendo feita para uma planilha do Excel (13). exemplo. Na planilha em PDF o valor é de R$ 25,00. Na transformação para o Excell 13, Esta constando 2.500. Quando abre essa planilha em PDF para fins de Impressão, ela é toda normal para uma planilha de Excell. Mas, quando faço a transformação de PDF para o Excel, distorce toas as colunas, apresentando um titulo do PDF abrangendo mais colunas. Caso haja uma resposta sobre esse meu problema, peço comunicar-me, em Portugues pelo E.mail waldomiromattos@terra.com.br ou E.mail waldomiromattos@outlook.com
Obrigado
Waldomiro